
Årets største beautysnakkiser i 2023
Utsolgt verdensuksess
Den prisvinnende vippetangen rakk såvidt å lande på hyllen før den ble snappet opp av ivrige beautyelskere. Kundeservice fikk også daglige forespørsler om når den ville dukke opp igjen. Hemmeligheten bak suksessen? Takket være formen og det stramme grepet når du selv de korteste vippene i øyenkroken. Det holder med et lett trykk for å få det til og for å beholde den vakre formen dagen lang!
Rimelig Tiktokfavoritt
En av årets største snakkiser er dette baseproduktet som gir deg en perfekt glow. En viral suksess for Maybelline, som har greid kunststykket å skape en foundation med flawless filterpreg uten å ruinere deg!
Viralt ikon
Det sies at det er en skjønnhetshemmelighet, og alle er besatt! Både makeup-artister, kjendiser og TikTok-influencere snakker om ikoniske Backstage Rosy Glow fra DIOR i ny utgave! Hemmeligheten bak rougen? Den nye Color Reviver-teknologien gjør at produktet smelter inn i huden og gir deg en glød som er tilpasset deg. Kommer nå i fire nye nyanser.
Wow-effekt
Å smøre seg inn med sneglesekret er sensasjonelt, det ser du når du skroller rundt på TikTok, der produktet har trendet i år. Denne essensen inneholder hele 96,3 prosent sneglesekret og er faktisk akkurat så reparerende og fuktboostende som alle påstår! I 2023 har produktet gang på gang klatret på topplisten over de bestselgende produktene hos oss i KICKS.
På alles lepper
Ikke nok med at 00-tallets trender gjorde sitt inntog i motebransjen i 2023 – det samme skjedde innen beauty. En av de tydeligste, som fortsatt er på alles lepper, er en skikkelig klassiker – glossy lips. Men i motsetning til på 00-tallet, er det leppeoljen, med sine næringsrike og beskyttende egenskaper, alle vil ha nå for å få en speilblank finish. Og aller helst denne favoritten fra Clarins!
Årets signaturduft
Du har sikker hørt snakk om den, og kanskje har du den i skapet på badet: Pradas nye signaturduft, Paradoxe. De lanserte ikke bare en ikonisk duft, men også den trekantformede flasken som henter inspirasjon fra Pradas ikoniske emblem. Den ble raskt utsolgt i våre butikker, og suksessen var et faktum!
Den ultimate bronzeren
Hoola har blitt et ikon og er en av Benefit sine absolutte staples. Den er en evig favoritt i tialettmappen og den unike nyansen gir deg straks en solkysset look – uten at du risikerer å bli oransje. Selges kun hos oss på KICKS!
Bestselgende multiprodukter
Disse stiftene blir utsolgt hos KICKS gang på gang! Kanskje fordi disse kremete favorittene er enkle å bruke, lette å ta med seg og gir like fin farge på øyne og kinn som på leppene.
Therése Hallberg jobber som Digital Content Editor og skriver artikler for både kicks.no og KICKS Magazine. Hun har jobbet som skjønnhetsjournalist siden 2006. Hun har studert journalistikk ved Lunds universitet og ved JMK i Stockholm. Théreses Linkedin