Internasjonale kvinnedagen: Ekstra fokus på alle kvinner
Anastasia
Anastasia Soare er internasjonalt kjent som «the eyebrow guru», eller som bl.a. Oprah Winfrey kaller henne «the queen of eyebrows». Anastasia er et ledende varemerke i både L.A og i resten av verden. Til Anastasias salonger går mange av verdens kvinnelige kjendiser for å la Anastasia forme øyenbrynene deres og legge en perfekt look. I Anastasias sortiment inkluderes også de populære øyenskyggepalettene Modern Renaissance, Prism og Subculture.
Chloè
Motehuset Chloè ble grunnlagt i 1921 av Gaby Aghion. Gaby ville lage mote som alle hadde råd til, hun laget derfor en kolleksjon av høy kvalitet som hun kalte "prêt à porter" (ready to wear). I 1975 ble den første Chloè duften lansert som ble en internasjonal suksess.
Estèe Lauder
Estèe Lauder ble grunnlagt i New York 1946 med kun fire produkter i sitt sortiment. 20 år senere er det et internasjonalt varemerke med forhandlere i både Hongkong og London. Estèe Lauder mente at alle kvinner var naturlig vakre. I sortimentet finner du bestselgende serien Advanced Night Repair og i tillegg til populære makeup – og hudpleiemerker som Clinique som er utviklet av dermatologer.
Helena Rubinstein
Helena Rubinstein opprettet sitt eget varemerke i 1902, bare noen tiår senere hadde hennes varemerke vokst seg til et skjønnhetsimperium. Viste du at Helena Rubinstein var den første som lanserte vannfast mascara? I løpet av 1900-tallet fortsatte Helena å utvikle sine produkter og fikk øynene opp for hudpleie. På 50-tallet lanserte hun den populære anti-age serien og en ny inndeling av hudtyper.
Carolina Herrera
Carolina Herrera ble født i 1839 og har vært aktiv i 30 år. I 1988 utviklet hun sin første duft og i dag finner du flere parfymer både for mann og kvinne. Allerede før parfymen hadde kommet ut i butikk var Carolina Herreras seneste duft "Good Girl" et samtaleemne – flasken er formet som en stillet sko! Akkurat som flasken er duften leken, forførende og feminin med noter av tonka bønne, kakao, tuberose og jasmine.