Akkurat nå får du 20% ved kjøp over 600 kr! Angi koden SPRING20 i kassen. Fyll på med dine beauty must-haves til våren!
01 dagar, 08 timmar, 32 minuter, och 05 sekunder kvar
:::Nå finnes det enda flere produkter på NICE PRICE! Gjør et kupp her!

Totalt antal favoritmarkeringar (0)
Kjøpes ofte sammen
Totalt for alle 2 555 kr
Maison Margiela Replica By The Fireplace EdT 100 ml
1 800 kr
Pris 18000 kr/l
Finnes online
Velg butikk for å se saldo:
Om produkten
Gör så här
Ingredienser
Egenskap
Maison Margiela Replica By The Fireplace Eau de Toilette er en varm og krydret duft som henter frem de beroligende minnene om et åpent ildsted om vinteren med et snøkledd landskap med noter av nellik, kastanje og vaniljeakkord.
-
Dagslyset bryter gjennom og lyset fra nysnøen maler et sølvfarget vinterlandskap på andre siden av vinduet. Innendørs rister de åpne flammene på peisen kastanjer og kaster en myk og varm skygge over rommet.
-
Omslutter noter av nellik og vanilje, for en vanedannende oppvåkning av aromaer. By the Fireplace er en varm og søt gourmand-duft som gir inntrykk av komfort og sensualitet.
-
Denne kraftige og dype Eau de Toilette-duften er en del av REPLICA Memories Collection — en familie av dufter designet for å hente frem personlige minner. DUFTFAMILIE / DUFTTYPE Varm og krydret / Varm og søt gourmands NOTER Bunnote:
-
Vaniljeakkord, Peru-balsam, kasjmeran Hjertenote: Kastanjeakkord, gaiactreolje, cadeolje Topp: Rosépepper, appelsinblomstblader, nellikolje Anbefalt bruk:
-
-Duften blir forsterket av din egen kroppsvarme. Påfør i knehasene og albuene for en holdbar, sterkere duft.
-
-Unngå å gni eller klappe huden tørr etter påføring. Dette bryter ned duften og gjør at den forsvinner raskere.
-
-Hvis du foretrekker å ta parfyme på håndleddet, bør du huske å ta på igjen etter håndvask, siden dette pleier å fjerne duften.
-
-Bytt ut parfymen etter 12 måneder. Parfymeprodukter som er over ett år gamle mister sin opprinnelige duft.
-
Eau de Toilette eller Eau de Parfum?: Forskjellen ligger i mengde parfymeolje. Mens EDT inneholder 5 til 9 prosent, inneholder EDP vanligvis mellom 8 og 14 prosent parfymeolje. EDP sitter derfor lengre og lukter mer intenst.
-
Om merket Det parisiske motehuset Maison Margiela ble grunnlagt i 1988 av den belgiske designeren Martin Margiela.
-
Huset står i skjæringspunktet mellom mote og design og presenterer haute couture- og ready-to-wear-kolleksjoner, i tillegg til lærvarer, sko, tilbehør og parfymer.
-
I 1994 lanserte Maison Martin Margiela REPLICA, en ny sesongbasert linje. Kolleksjonen representerer en interesse for svært funksjonelle og følelsesladde klesplagg og tilbehør, omhyggelig reprodusert for å beholde plaggets opprinnelige karakter.
-
Maison Martin Margiela bygget videre på konseptet ved introduksjonen av REPLICA-dufter som fremkaller dufter som skjuler seg dypt i minnene våre.
-
Andre ting verdt å vite: Silhuetten til REPLICA-flaskene er inspirert av gamle flasker brukt på apotek, og sikrer dermed at det er lett å gjenkjenne kolleksjonen.
-
Hver flaske er påført en etikett i 100 % bomull, med påtrykt tekst i svart blekk, som minner om etikettene benyttet i klær og tilbehør i REPLICA-couture-kolleksjonen.
-
De unike pumpene er pakket inn i et tau for å symbolisere den autentiske reproduksjonen av den originale REPLICA couture-linjen.
-
Den samme typen etiketter benyttes også på emballasjen til hver av duftene. Hver etikett er knyttet til et polaroid-bilde som viser et flyktig øyeblikk fotografert i dempede farger og mykt lys: en poetisk hentydning til historien bak hver enkelt av duftene.
-
Dagslyset bryter gjennom og lyset fra nysnøen maler et sølvfarget vinterlandskap på andre siden av vinduet. Innendørs rister de åpne flammene på peisen kastanjer og kaster en myk og varm skygge over rommet.
-
Omslutter noter av nellik og vanilje, for en vanedannende oppvåkning av aromaer. By the Fireplace er en varm og søt gourmand-duft som gir inntrykk av komfort og sensualitet.
-
Denne kraftige og dype Eau de Toilette-duften er en del av REPLICA Memories Collection — en familie av dufter designet for å hente frem personlige minner. DUFTFAMILIE / DUFTTYPE Varm og krydret / Varm og søt gourmands NOTER Bunnote:
-
Vaniljeakkord, Peru-balsam, kasjmeran Hjertenote: Kastanjeakkord, gaiactreolje, cadeolje Topp: Rosépepper, appelsinblomstblader, nellikolje Anbefalt bruk:
-
-Duften blir forsterket av din egen kroppsvarme. Påfør i knehasene og albuene for en holdbar, sterkere duft.
-
-Unngå å gni eller klappe huden tørr etter påføring. Dette bryter ned duften og gjør at den forsvinner raskere.
-
-Hvis du foretrekker å ta parfyme på håndleddet, bør du huske å ta på igjen etter håndvask, siden dette pleier å fjerne duften.
-
-Bytt ut parfymen etter 12 måneder. Parfymeprodukter som er over ett år gamle mister sin opprinnelige duft.
-
Eau de Toilette eller Eau de Parfum?: Forskjellen ligger i mengde parfymeolje. Mens EDT inneholder 5 til 9 prosent, inneholder EDP vanligvis mellom 8 og 14 prosent parfymeolje. EDP sitter derfor lengre og lukter mer intenst.
-
Om merket Det parisiske motehuset Maison Margiela ble grunnlagt i 1988 av den belgiske designeren Martin Margiela.
-
Huset står i skjæringspunktet mellom mote og design og presenterer haute couture- og ready-to-wear-kolleksjoner, i tillegg til lærvarer, sko, tilbehør og parfymer.
-
I 1994 lanserte Maison Martin Margiela REPLICA, en ny sesongbasert linje. Kolleksjonen representerer en interesse for svært funksjonelle og følelsesladde klesplagg og tilbehør, omhyggelig reprodusert for å beholde plaggets opprinnelige karakter.
-
Maison Martin Margiela bygget videre på konseptet ved introduksjonen av REPLICA-dufter som fremkaller dufter som skjuler seg dypt i minnene våre.
-
Andre ting verdt å vite: Silhuetten til REPLICA-flaskene er inspirert av gamle flasker brukt på apotek, og sikrer dermed at det er lett å gjenkjenne kolleksjonen.
-
Hver flaske er påført en etikett i 100 % bomull, med påtrykt tekst i svart blekk, som minner om etikettene benyttet i klær og tilbehør i REPLICA-couture-kolleksjonen.
-
De unike pumpene er pakket inn i et tau for å symbolisere den autentiske reproduksjonen av den originale REPLICA couture-linjen.
-
Den samme typen etiketter benyttes også på emballasjen til hver av duftene. Hver etikett er knyttet til et polaroid-bilde som viser et flyktig øyeblikk fotografert i dempede farger og mykt lys: en poetisk hentydning til historien bak hver enkelt av duftene.
Mer Inspiration
Upptäck mer
La andre få vite hva du synes!
Logga inog legg igjen en anmeldelse og fortell andre hva du synes om produktet
Kicks har ingen prosesser eller prosedyrer på plass for å sikre at de publiserte vurderingene kommer fra
forbrukere som faktisk har brukt eller kjøpt produktene;
Omtaler & vurderinger
4.6
Basert på 15 anmeldelse.
Les mer
Filtrer anmeldelser
- (1)
- (2)
- (12)
L
Line Helene Domaas
Medlem i KICKS Club
11-08-2016
Hjalp denne deg?
M
Martina
Medlem i KICKS Club
05-11-2024
Hjalp denne deg?
V
Victoria Scott Pedersen
Medlem i KICKS Club
21-07-2024
Hjalp denne deg?
M
Maria Elina Eva Gerd Björk
Medlem i KICKS Club
30-06-2024
Hjalp denne deg?