
Isabella Löwengrip – mine produkter skal være i alle kvinners baderomsskap
Löwengrip
Isabella Löwengrip ble nordens største blogger som tenåring med sin blogg Blondinbella. I dag er hun 27 år, entrepenør og driver blant annet sitt eget skjønnhetsmerke Löwengrip, som nå lanseres hos KICKS. KICKS Magazine har tatt en prat med Isabella.
Når startet interessen for skjønnhet? – Jeg har alltid hatt et stort interesse for skjønnhet. Jeg har sensitiv hud og hårbunn, og det har derfor vært vanskelig med å finne produkter som passer til meg og har drømte lenge om å utvikle mitt eget skjønnhetsmerke.
Hvordan har ditt syn på skjønnhet endret seg med årene? – Det er ingen krem i verden som er en mirakelkur. Skjønnhet handler om indre balanse og en kombinasjon av hvordan du føler deg, spiser og lever. Jeg er mye sunnere i dag og tar vare på meg selv mye bedre enn det jeg gjorde for fem år siden.
Hvordan vil du beskrive Löwengrip? – Löwengrip har effektive og veldig skånsomme produkter. At våre produkter holder det de lover tror jeg er viktig for vår suksess.
Hvilken produkter synes du representere merket best? – Jeg er veldig stolt av Advanced Skin Care-serien. I serien har vi lykkes med å kombinere AHA- og BHA-syrer med retinol og det passer sensitiv hud, noe ingen andre har gjort tidligere.
Hvilken produkter anbefaler du til sommeren? – Vår serie Luminous Bronze med duftfrie og skånsomme selvbruningsprodukter. Jeg elsker å ha en fin og herlig solbrun hud, men soler meg aldri siden jeg vet hvor skadelig UV-stråling er.
Hva er ditt beste skjønnhetstips? – Min utstråling kommer fra at jeg trives og tror på med meg selv. Jeg er takknemlig og sjeldent urolig over hva andre tenker om meg. Når det kommer til produkter er fukt det viktigste. Jeg har ofte lange dager med møter, forelesninger og middager. For makeupen, huden og håret skal være fint lenge gjelder det å tilføre fuktighet.
Hvordan ser fremtiden ut for Löwengrip? – Vår visjon er å være i enhver kvinnes baderomskap. Og i takt med at mine sosiale medier kanaler vokser i flere land blir det naturlig å vokse i utlandet. Det er gøy å kunne inspirere kvinner i hele verden til å føle seg bedre og bli lykkeligere.