Det virker som du bruker en gammel webleser. Det kan gjøre slik at alt på siden ikke fungerer eller ser ut som det skal.

Akkurat nå! Fri frakt på alle bestillinger over 100 kr med Bring. Gjelder til 17/11.

Retur og reklamasjon

Hvordan kan jeg returnere en vare?
Svar: Det enkleste er å henvende seg til en av våre KICKS-butikker. I butikk kan du få pengene tilbake umiddelbart ved godkjent retur. Varen kan også sende si retur til KICKS e-handelslager, og tilbakebetalingen vil skje i løpet av 14 dager. KICKS er ikke ansvarlig for forsendlser som sendes i retur fra kunden.  

Hvor raskt er tilbakebetaling ved retur og godkjent reklamasjon?
Svar: Hvis du gjennomfører en retur i en KICKS-butikk, vil tilbakebetalingen skje direkte i butikken. Returer som blir sendt til KICKS e-handelslager, vil tilbakebetalingen skje i løpet av 14 dager. 
For å gjennomføre en reklamasjon gjennom netthandelen til KICKS, gjennomføres dette etter kontakt med KICKS kundeservice.

Hva gjør jeg hvis bestillingen min er skadet under forsendelse?
Svar: Hvis din bestilling har blitt skadet under forsendelse, tar du kontakt med KICKS Kundeservice på telefonnummer 955 10 331 eller på e-post til kundeservice@kicks.no. 

Hvordan kan jeg angre kjøpet mitt?
Svar: Hvis du vil returnere en vare som du har bestilt av oss, har du full returrett innen 14 dager fra og med den dagen du mottok varen, forutsatt at den returneres i uskadet, umerket og ubrutt originalforpakning. Den enkleste måten å levere tilbake en vare på er å henvende seg til en av våre norske KICKS-butikker. 
Hvis du heller vil sende varen tilbake til nettbutikken til KICKS, må du alltid kontakte vår kundeservice før du returnerer varen. Du som kunde betaler returfrakten, og KICKS tar ikke ansvar for leveranser som sendes tilbake til oss fra kunde. 

Hvordan gjør jeg en reklamasjon?
Svar: Reklamasjon kan med fordel gjøres direkte i din KICKS-butikk. Ta med deg produktet og kvitteringen. En vurdering av reklamasjonen gjøres i butikken. Du kan også reklamere på varer du har kjøpt på KICKS nettbutikk, direkte til nettbutikken. Ta kontakt med vår kundeservice før du sender produktet ditt til oss for reklamasjonshåndtering. Om kundeservice godkjenner reklamasjonen vil KICKS stå for kostnaden for returfrakten ved å bistå med en returfraktseddel. Denne får man kun tilgang til etter kontakt med kundeservice.

Kan jeg bytte en vare jeg har kjøpt, mot en annen?
Svar: Som kunde har du rett til å bytte bestilt vare innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Bytte av vare kan gjøres i en av våre norske KICKS-butikker mot fremvisning av følgeseddelen/kvitteringen som fulgte med varen ved levering. Bytte kan ikke gjøres hos nettbutikken til KICKS, da må du i stedet returnere varen. Varen skal leveres tilbake ubrukt og i uskadet tilstand.

Få først, Betal senere. Del opp, Betale Direkte med kort.
KICKS er Nordens ledende kosmetikkjede med over 250 butikker i Norge, Sverige og Finland. Hos KICKS jobber over 237 makeupartister, 123 hudterapeuter og 734 skjønnhetseksperter for å hjelpe deg med å finne det beste innen makeup, duft, hudpleie og hårpleie.
Copyright © KICKS 2019Kundeservice 955 10 331