Det virker som du bruker en gammel webleser. Det kan gjøre slik at alt på siden ikke fungerer eller ser ut som det skal.

Akkurat nå! Fri frakt på alle bestillinger over 100 kr med Bring. Gjelder til 17/11.

Om min order

Hvordan vet jeg at min ordre har blitt godkjent?
Svar: Når du har fullført en bestilling, mottar du en ordrebekreftelse på e-post. Hvis du ikke har fått en ordrebekreftelse, må du sjekke om e-postadressen din stemmer. Om du er medlem kan du logge inn på "Mine sider" og under orderhistorikk finner du ditt kollinummer og status på din order. Der finner du samme informasjon som i orderbekreftelsen. 

Når varene blir sendt ut fra vårt lager, vil du motta en sendingsbekreftelse via e-post. Sammen med leveransen får du en følgeseddel som fungerer som kvittering.

Kan jeg spore pakken min?
Svar: Alle våre pakker blir sendt ut som varebrev, og har derfor ingen sporingsnummer. Om du har valgt å hente pakken i en KICKS butikk, vil det være mulig å se status på om pakken er blitt utlevert. Kontakt KICKS Kundeservice om du ønsker informasjon om utleveringen. 

Kan jeg endre min bestilling?
Svar: Hvis bestillingen ikke er fullført, eller bekreftet av deg, kan du endre din bestilling.Hvis ordren er sendt, kan du ikke gjøre noen endringer. Ta kontakt med KICKS Kundeservice hvis du har spørsmål.

Jeg har problemer med å betale med bankkortet mitt på nettstedet? 
Svar: Det kan være fordi du ikke har knyttet kortet ditt til Verified by Visa / Master SecureCode. Mange banker har nye krav til at alle bankkort må være tilknyttet Verified by Visa / MasterCard SecureCode, eller at du som kunde bruker e-kort til å handle på nett. Kontakt banken din for å få hjelp med dette. 

Hvorfor blir jeg nektet å kjøpe med bankkort?
Svar: Bankene har nylig økt kravene til kortsikkerhet kraftig for nettbutikker. Det økte sikkerhetskravet fra bankene innebærer at en kunde må aktivere betalingskortet sitt for netthandel for at det skal fungere å gjennomføre et kjøp. Hvis du ikke har aktivert bankkortet ditt, eller ikke bruker datamaskinen bankkortet er aktivert for, kan ditt kjøp bli nektet under betaling.  Vi anbefaler vi at du da velger faktura eller direktebetaling via bank i stedet for. 

Får jeg en skriftlig ordrebekreftelse?
Svar: Ja, en ordrebekreftelse blir sendt til din registrerte e-postadresse rett etter at du har bekreftet din bestilling. Om du er medlem kan du logge inn på "Mine sider" og under orderhistorikk finner du ditt kollinummer og status på din order. Der finner du samme informasjon som i orderbekreftelsen. 

Kan jeg angre på kjøpet mitt?
Svar: Som kunde har du rett til å angre på kjøpet ditt innen 14 dager fra du mottar varene. Se spørsmålet «Hvordan kan jeg returnere en vare». Alle returer til KICKS nettbutikk betales av deg som kunde. 

Få først, Betal senere. Del opp, Betale Direkte med kort.
KICKS er Nordens ledende kosmetikkjede med over 250 butikker i Norge, Sverige og Finland. Hos KICKS jobber over 237 makeupartister, 123 hudterapeuter og 734 skjønnhetseksperter for å hjelpe deg med å finne det beste innen makeup, duft, hudpleie og hårpleie.
Copyright © KICKS 2019Kundeservice 955 10 331